Tuesday, November 9, 2010

Introduction

Assalamualaikum w.b.t.
Nama saya Muhammad Firdaus. seperti yang dapat lihat, inilah blog saya.. Blog ini bukan untuk meluahkan perasaan, tetapi hanyalah untuk berkongsi ilmu2 yang bermanfaat, insyaAllah.. 
Aku bukanlah pandai untuk berkata-kata tetapi ak ingin menceritakan ape yang aku tahu.. nanti tinggal dalam otak ni saja tak berguna jugak.. kan??hehe

Elok juga ak perkenalkan diri.. namaku Muhammad Firdaus.. anak kedua dalam 5 adik beradik.. lahir di SEREMBAN. pendidikan awal di tabika Perpaduan TAMAN TASIK JAYA. sekolah rendah di SK TAMAN TASIK JAYA. Sekolah menengah di SMKA SHAMS, SEREMBAN. sekarang pula, di Universiti di NEGERI SEMBILAN.. bila diperhatikan balik, memang duniaku masih belum luas.. hanyalah sekitar Negeri Sembilan.. takpa2.. kampung Den jugak noghori nih.. Abah org utara omak pulak org noghori.. dapat la den ni hah.

Tentu ade yang tertanye-tanye.. Kenape Diamond Galaxy? why? sebab ape?haha.. Jawapannye, Diamond tu model hp pertama yang aku beli sendiri, HTC Touch Diamond.. dan Galaxy tu pula adalah hp yg digunakan sekarang. hadiah drp makcik ku. moga murah rezeki dia.. P/S: HTC tu ade je lg.ahaha .. k la.. nak setelkan arab ni kejap.. jumpa lgi nanti

No comments:

Post a Comment